onsdag 3. november 2010

Biobiljetter och andra vinster!

Ligger som sagt hemma, febrig, förkyld, hostig och ja, allmänt jävlig.
Men! Och ett stort men, jag har ändå haft några lyckosamma dagar här på soffan framför datorn.
I måndags fick jag reda på att jag vann en tävling från Belle Blossoms och vinsten var en goodiebag med hår-assecorier. Vad som kommer i posten blir en överaskning, men jag fattade det som att det var flera saker iaf!

Igår vann jag två biobiljetter till den nya norska filmen Sykt lycklig till förpremiären på Klingenberg kino! Den har inte premiär förän på fredag men som sagt, förpremiär, imån. Antingen fåoljer gubben med, eller Emma. Hoppas bara jag mår bättre. Finns väl inget värre än att sitta och hosta ihjäl sig i en biosalong!

Idag fick jag oxå veta att jag vunnit en liten leksak från http://www.martinshop.no/. Vad säger jag inte, för det är lite hemligt känner jag!

Så, till trots att jag mår skit, så har några små saker lyst upp dagen.
Nu hoppas jag bara inte att min kära Joachim blir smittad, och krasslig. Han var lite hostig och hes idag. Matade honom med ingefär-thé och halstabletter på lunchen så hoppas han inte blir sjuk!

2 kommentarer:

  1. Du har litt av en vinnerlykke virker det som!? ;)
    God bedring, håper du blir frisk fort! Kjedelig med forkjølelse!

    SvarSlett
  2. hehe, ja jeg har nok aldrig vinnet noe før i hele mitt liv haha, så det er hyggelig!
    Ja, må bli frisk snart, det er så sinnsykt kjedelig å ligge hjemme allså.. Og dere spiller på Pigalle på fredag? Kanskje kommer innom ;)

    SvarSlett