tirsdag 30. august 2011

Soppatorsk på idéer

Behöver en affärsidé känner jag. Pga att det dröjt så länge med att få sålt lägenheten så är det tajt ia kassan om dagen, då extralånet skjuter i höjden.
Så jag behöver en affärsidé. Nånting jag kan sy eller knåpa ihop hemma. och sen sälja på etzy.com, ebay.com eller epla.no (norsk etzy). Blir nog en del kläder till försäljning snart oxå, fina vintageplagg  som jag aldrig kommer använda igen. Annonserar här med när det blir aktuellt!

Annars får ni för övrigt ha en fantastisk tisdag. Här har chefen, och assisterande butikschef semester så det blir kontoret och varubeställning på schemat för mig idag.

Och ikväll ska jag in och inhandla strumpbyxor inför den kommande hörsten. Det är verkligen kyligt om kvällarna nu, och speciellt hemma på Årnes, där det alltid är kallare. Och så hoppas jag på en kaffe med Emma och Thea som jag inte sett på evigheter!!

Skepp o´hoj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar