torsdag 12. januar 2012

Nyårsbild

Har ju glömt att visa er hur min gröna kreation såg ut på! Här ni även min fina karl i finstassen!


Klänningen bars på nyårsafton, hemma hos Marianne och John som bjöd på en fantastisk afton med laxmousse till förrätt, jag lagade inbakad fläskfilé til varmrätt, och så var det glass med bär och ägglikör till efterrätt, absolut underskattat, sååå gott!
Massa bubbel och skratt utgjorde en fulländad nyårsafton! Jag gick oxå hem med en fantastisk Devious Darling hårkreation som skal visas upp i alla sin glans i ett eget inlägg, ihop med två jättesöta clips-örhängen!

Gott nytt år från oss! Nu längar jag till våren och solen, så vi kan njuta av vår fina terass och trädgård.
Har ni gett några nyårslöften som ni ändå inte kommer klara? Det har inte jag. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar