tirsdag 6. mars 2012

Cooking lowcarbs

Dålig på att blogga i det sista, men här är same old same old!

Har sytt lite grann och tänkte visa lite av kreationerna en dag. En grön skönhet av ett vackert grönt tyg jag fått av mamma för längesen, och så inhandlade jag ju ett rosa bomullstyg med prickar på, på Stoff & Stil för inte så längesen som blev en klänning  av ett mönster jag köpt på ebay.
Idag knåpande jag oxå ihop pyjamas-shorts i siden, oxå ett fynd från S&S. Vi har en hyllor där med 1.5m uppklipp för 29.95, som är helt ypperligt att använda till allt möjligt. Har bl a sytt en kjol, och en jacka av ett annat grönt tyg jag hittade där.

Annars så lagar jag mat (no shit!), och idag serveras citron-kyckling med rödbetsbulgur och spinat med fänkål. Recept hittar ni i min andra blogg senare, www.housewifeofarnes.blogspot.com .



Försöker äta mindre kolhydrater och har på en vecka tappat ett kg och några cm runt midjan så ska fortsätta med det här. Är ute och promenerar om dagarna me. Med mina rygg problem så måste jag försöka röra på mig, och även om jag får ont i ryggen av längre sträckor så vet jag att det gör mig gott i längden, och kan förhoppningsvis komma tillbaka på jobb snart!

Ha en fin kväll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar