torsdag 5. september 2013

Freddies och lugna lockar

Idag kör jag på Freddies snickarbyxor! ÄLSKAR dom! 
Till det en 40-tals blus. Älskar den också! 

Hinner typ aldrig fixa mig hemma innan jobbet. Sängen är så himla skön, och när man vet att cykeln rusar ner på 5 minuter så blir det lätt att man ligger och drar sig.
Eftersom jag har en stylingkrok i butiken, där jag brukar ha en tatuerare som sitter ibland, har jag alltså tillgång på spegel och frisörstol. Där har också min locktång fått sin plats så när jag kommer till butiken kan jag lite snabbt fixa till make´n och göra några lockar i håret. I vanliga fall bara luggen, men lockade till topparna idag också. 




Gud vad jag måste färga håret. Dom gråa håren framträder mer och mer. Började bli gråhårig redan vid 20-års ålder, så Thank God för hårfärg.

Kolla gärna in bruelands.blogspot.com, har lagt ut en del väskor jag fick från Amerika för nån månad sen. Massa fint. Och såklart bara en bråkdel av vad som finns i själva butiken!

2 kommentarer:

  1. Tjusiga du, vilken fin blus! Visst är det bra att det finns hårfärg:) inte för att jag har några grå hår ännu men det är så kul att få välja. Tråkigt bara att det växer ut så fort....

    SvarSlett