fredag 11. april 2014

Lycklig, typ.

Har i de senaste veckorna som gått, pendlat otroligt mycket i humöret.
Det är den vanliga frustrationen med att va arbetslös vilket går ut över ekonomien och bl a vidare över det sociala livet.
Jag har ju oxå dragit ner massa på alkoholen, och inte minst gjort en total socker-avvänjning. Jag har inte längre konstant ont i huvudet, eller känslan av att vilja spy så fort man vaknar på morgonen, ihop med mitt fruktansvärd morgonhumör! Försöker mig på minst 5km cardio/PW om dagen, ibland mer, ibland mindre. Igår vilade jag då jag hade fått fruktansvärd skoskav.

Idag var min bästa prestation hittills!
Jag joggade 2.55km i sträck, efter en uppvärmning på 1 km. Kan inte minnas att jag någonsin gjort detta, och känslorna bara tar över varandra!
Jag e tvungen att dra åt träningstightsen i midjan, och ett annat par tappar jag nästan.
Så idag är en bra dag. Min älskling kommer snart hem från jobbet och har då semester i 10 dagar, och vi ska till sverige i påsk. Hem till mamma.

Eftersom jag bloggar genom mobilen, så kommer här lite random bilder från den gångna veckan!
Bl a helgbesök av finisen Malin, och även Fredric, Roger S, Roger & Fredrik kom på besök, och vi tog en sväng på Yesyes och så Karlstad-bandet Kent Ford & the Hep jump stompers!

(Sidobilden på mig är tagen med 7v mellanrum. Magen har iaf minskat, de e bra!)

All mat ni ser är LCHF - få kolhydrater, mycket fett. Så nu e jag nere på minus 9kg sen 3e februari!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar