mandag 7. februar 2011

Här skulle det egentligen stå nåt annat

Ja. Jag och Joachim var på tur igår och jag tog massa fina bilder, men eftersom jag inte hittar min kamerakabel så blir det inget.

Vi tog bilen till Flisa i Hedmark för att leta gamla bilar. Joachim var där för några år sen och vi hittade tillbaka. Vi hittade en 10-15 bilar, och vi pulsade runt i en halv meter snö och kikade in i vraken. Hittade en fin gammal Ford fr 40-talet, och en Nash som hade var as cool idag.
Men. Bilder får ni en annan dag.

Idag har jag mest sytt! Min klänning som jag har tänkt att ha på ett bröllop på lördag är i princip färdig, men har inte vart ett lätt jobb. Tur man har mamma på speed-dial. Måste troligtvis sy om den, korta armarna och sy in livet. Känns som kragen och kjolen var det enda som blev bra.



2 kommentarer:

  1. Den blir nok kjempefin! Gleder meg til å se på lørdag :)
    ..jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg enda..angst!

    SvarSlett
  2. Så gøy, gleder meg til å se resultatet:) Den ser kjempesøt ut!!

    SvarSlett