søndag 21. oktober 2012

Chris Isaak, what a consert!

I torsdags tog jag och älsklingen tåget in till Oslo för att gå på konsert. Och för en konsert det var!
Rockaren Chris Isaak hade ankommit och skulle spela på Sentrum Scene.
Vi började med några öl på De Villes som var mitt stammisställe när jag bodde i Oslo. Men som allt annat så förändras saker och även baren jag nästan kallade mitt andra hem. Ägaren har bytts ut och så även personalen. Men ölen smakade öl och vi njöt. Vi tittade även in på Mono och mötte upp Pia och Marte, innan vi drog vidare till konserten.

Flera kända ansikten var på koserten, som Sandra, Johanna, Natasha och Steinar. En mycket trevlig afton! Här kommer några dåliga mobilkamerafoton.











En fantastiskt fin kväll, rekomenderar starkt att se mr Isaak. Han gör mer show och humor och inte bara spelar konstant i 2 timmar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar