mandag 6. desember 2010

Mozart-kulor, Chocolatefudge, Bounty och frozen Piñacoladas!

Efter att vi städat lägenheten inne i centrum i lördags följde Emma med hem till Rødtvet och vi hade planerat att baka julgodis. Något som jag älskat sen jag var liten är choklad fudge, och det har jag saknat på senare år vid jul. Kan inte minnas när jag åt det sist. Det mest fantastiska var att jag lyckades göra den helt fantastiskt perfekt och förmodligen kommer jag behöva koka mer innan jul!


Choklad fudge och bounty-kulor

Emma med Bellini i glaset

Och husmor själv i all sin glans!

3 kommentarer:

  1. Linda! Du er den perfekte "housewife":) me like..

    SvarSlett
  2. Recept????Chokladfudgen alltså!!

    Kussen

    SvarSlett
  3. Mmmmmm nammenam!! Det så godt ut;) Så kos!! Helt enig med Jenny over her.. And you're a catch, sier jeg bare! Joachim, that lucky *&&%##"#;D

    SvarSlett