mandag 28. januar 2013

Ingefära, vilken rot!

Min juicing går ju helt fantastiskt måste jag ju säga, även om disciplinen inte alltid är på topp.
Blev några öl i lördags, har ätit ett vanligt mål mat varje dag, men dock i form av proteiner och grönsaker, och i lördags slank även lite fullkornspasta ner.
Men det har ju iaf gjort skillnad! Har egentligen inte "vägning" förän imorgon, men steg på vågen lite snabbt idag bara för att kolla, och banne mig, har jag inte gått ner 4 kg sen förra tisdagen! Tjoho! Fortsätta så, ja tack!



Dagens frukostjuice består av:
1 Blodapelsin - utan skal
1 Äpple - Golden delicious
3 cm grön Zuchini
1.1/2 cm kub Ingefära
1/2 Selleristjälk
1/2 Lime - utan skal

Supergott! Men asså, ingefära. det blir ju gott vad jag än stoppar i pressen, bara jag har ingefära i. Himmel vilket smak. Ger en liten kick av den starka smaken. Men ha inte i för mycket om ni oxå testar, då blir det nog för starkt och det tar över för alla dom andra goda smakerna!

Idag har jag en jättespännande dag i form av ett möte lite senare. Men det berättar jag inte om nu! :)

Ha en superfint dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar