tirsdag 22. januar 2013

Morning view with morning juice

Det är -20 grader ute, och det ser underbart ut, solen skiner och jag tror jag ska ut och ta en promenad! Måste bara klä på sig en himlans massa kläder...



Dagens frukost består av ört-thé på Mynta, ingefära och fänkål. Har inte smakat än. Saknar mitt kaffe.
Men utav alla saker som jag ska avstå denna vecka, som alkohol, söta drycker så ingår även kaffe i denna grupp. Jaja, får väl se om det slinker ner nån espresso här och där!



Til frukosten serveras också en mumsig juice. Denna gröna sköna består av
10 cm Gurka
1/2 Selleristjälk
1 Lime utan skal
2 Äpplen
1 cm Ingefära

Verkligen jättegott! Asså jag er sjukt förvånad och positivt överaskad! Tror denna veckan kommer gå som en dans!
Och nu i skrivande stund smakade jag ju oxkså på thé´t, helt ok! Myntan gjorde ju absolut susen.

Ha en strålande dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar