lørdag 29. juni 2013

Sathurday night at the Dusty Saddle pub!

Oh yes! Jag är pyntad i min nya klänning, pin-curls (som egentligen var allt för blöta efter duschen i morse)  i håret som ligger och torkar i min "nya" hår-rulle skarf! Fick den av en jättesöt kund som tyckte jag skulle ha den. Har tydligen vart hennes mormors! Me like!
Ikväll ska vi alltså rulla bilen ner till bästa Marianne och John som har en fantastisk liten gård ca 1 timme söderut från oss. I ladan som blev byggd i 1950 har John snickrat och donat, och tillsammans har dom inrett en sjukt cool pub!
Där brukat vi sitta framåt småtimmarna bland stearinljus och gamla möbler, dricka kaffe med Baileys och mysa som bara den!

Så nu ska bara håret torka till sig så det kan stylas!

Ha en fin kväll, det ska jag ha, efter stängning om 20 min!

2 kommentarer: