mandag 10. januar 2011

Första dagen avklarad!

Japp! Då arbetar jag officiellt på Stoff & Stil, i Oslo. Såhär såg jag ut i morse innan jag slängde på mig kappan och pulsade iväg till bussen!


Dagen har gick fort, men det känns minsann i fötterna idag. Efter att suttit på huk och prismärkt 3 pallar med tyg (vilket inte var en lätt prosedyr), för att därefter spendera resten av eftermiddagen med att packa upp garn-nystan och kolla så allt stämmer, och efter det fylla upp en 10m lång hylla med dragkedjor som skulle hängas i storleks- och färgordning så är jag sliten både i kropp och hjärna.
Jag hann väl nästan 1.5m, men har iallafall, ihop med en annan tjej (som också heter Linda!) fått ansvar för småvaru-avdelningen!
Jag hoppas bara att jag inte börjar hata dragkedjor efter en vecka, vilket det tydligen tog Drammen-avdelningen att få upp sin vägg.
Nu ska jag bara slappa lite, innan min karl kommer hem öch det ska börjas med matlagning.
Kommer sova som en stock inatt.

Ta ta!

2 kommentarer:

  1. Så gøy!! Flinke jenta og fin du var:) Høres ut som litt av en dag!! Kan tenke meg det er litt å gjøre siden alt er nytt og skal opp.. Gøy at du fikk ansvaret for småvareavdelingen:)

    SvarSlett
  2. Så fint bilde av deg! NYdelig du var på håret...

    Høres ut som du har hatt en fin dag på jobben!

    Håper resten av uken har vært fin og at du har hatt en fin helg.

    klem klem

    SvarSlett