tirsdag 23. november 2010

Belle Blossons arrived!

För några veckor sen så skrev jag här om att jag vunnit en massa och hela veckan kändes lite bättre trots att jag låg hemma och var sjuk som attan.
En sak jag vann, visade sig vara fem saker, och igår fick jag paket från Belle Blossoms!
Jag kunde knappt hålla mig och slet upp den lilla papplådan redan utanför posten!
Och där var en fina höstblomsten som fick pryda mitt hår resten av kvällen.



Det var även fina körsbär, små röda rosetter, en större klämma med en ros som nästan kändes äkta när man tog på bladen! Och så var det även en fjäderliknande kreation som jag ska spara till ett finare tillfälle!

Tack Belle Blossoms!


I got my gift from Belle Blossoms yesterday, and it was alot more then i exspected! Five superqute creations to wear in my hair! The beautiful autumn flowers was sitting proudly in my hair the rest of the afternoon!

Thank you Belle Blossoms!

1 kommentar: