torsdag 18. november 2010

Torsdag, minus 6'C

Klär på mig, pussar gubben som sover sött och kilar till bussen.
Det är svinkallt och jag har nu lärt mig att det är ingen idé att köra på med eyeliner och mascara innan jobbet, eftersom det är så kallt att tårarna rinner ut med kinderna.

 Dålig blixt på mobilen så det syns inte allt för bra hur mkt snö vi faktiskt fått ute på Rødtvet...

Dock känns det jävligt onödigt att sitta här just nu, kl 09.05 och inte en enda kund. Ljusen är tända, kaffen står klar och sminket har åkt på så jag inte behöver skrämma iväg nån.
Men men, så är det. Skönt att få äta frukost ifred och läsa tidningen, som för övrigt var ganska värdelös idag.



Asså, är det nån som testat den nya Cappuchino yoghurten med nötter? Är det bara jag som tycker det är så sjukt mkt nötter? Stora, som bara geggar ner sig i tänderna.. Synd, när yoghurten i sig är så god...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar